Wycieczka po strefie 3

Wycieczka po strefie 3

W zeszłym tygodniu zamknęliśmy naszą prezentację na temat historii Hytale na EGX Rezzed, przyglądając się bliżej strefie 3. Jeśli nie złapałeś jej wtedy, oto jest!

Jak szczegółowo opisano w naszym wprowadzeniu do Worldgen, każda strefa Hytale jest generowana proceduralnie z wykorzystaniem własnych reguł dotyczących topografii i podziemnej geografii. Strefy składają się z wielu biomów i tworzymy unikalne zestawy prefabrykatów dla każdego – razem, to pozwala nam tworzyć rozległe krajobrazy, które mają charakterystyczną wizualną tożsamość i atmosferę.

Na starcie każda strefa będzie miała nazwę – być może zauważyliście kilka z nich w niektórych materiałach, które już wydaliśmy. Nazwy te nie są ostateczne, dlatego odnosiliśmy się do stref, jako liczb. Dowiemy się, kiedy sfinalizowane nazwy będą gotowe do ujawnienia – i pamiętaj, że jak dotąd wszystkie zrzuty ekranu i klipy wideo przedstawiają zawartość w toku i nie są reprezentatywne dla ostatecznej gry!

Strefa 3 to zimowy region składający się z zalesionych dolin, wysokich gór i głębokich jaskiń. Każda strefa ma pokrewieństwo z określonym aspektem magii elementarnej, a w przypadku strefy 3 oznacza to wodę we wszystkich jej postaciach – od krętych rzek po ośnieżone szczyty i lodowce.

Dzika przyroda, którą spotkasz w strefie 3, różni się od tej, którą znajdziesz gdzie indziej. Ten zrzut pokazuje wariant ptaka – dzięcioła – z większą ilością do napotkania podczas eksploracji, od wilków po niedźwiedzie polarne i barany.

Oto baran – w tym przypadku, zajmuje się sobą. Ostatnim razem, gdy widziałeś jednego z nich, jechałeś do walki!

Przekop się przez śnieg i lód, a znajdziesz kręte systemy jaskiń oświetlone grzybami bioluminescencyjnymi.

Takie prefabrykowane wejścia znajdują się na całym świecie. Ten przykład ze strefy 3 jest większy niż większość i zapewnia dostęp do wcześniej istniejących struktur podziemnych – poręczny, jeśli nie lubisz kopać tunelu w najtrudniejszy sposób!

Jest to przykład tego, jak wiele prefabrykatów szybu kopalnianego może być dynamicznie łączonych w celu stworzenia unikalnych podziemnych środowisk. „Tworzy wiele prefabrykatów, które płyną bez wysiłku, ponieważ każdy„ węzeł ”prefabrykatu kończy się klatką schodową lub drabiną” – wyjaśnia programista zespołu Baxter. „Następny prefabrykat będzie kontynuował tę klatkę schodową lub drabinę. Sprawia, że ​​przepływ pomocy był dla mnie najważniejszy.”

Ten sam proces służy do generowania lochów. W tym przykładzie możesz zobaczyć skałę i śnieg w proceduralnie wygenerowanej jaskini, która prowadzi do spotkania w lochu z prefabrykatem – w tym przypadku szkieletem obrońcą!

Powrót na powierzchnię, zmiany pory dnia i zmiany pogody znacznie zmieniają krajobraz. Tutaj zachodzące słońce wprowadza serię pomarańczowo-różową do palety stref 3 gdzie dominują chłodne błękity, szarości i brązy.

Efekty renderingu i oświetlenia są niezwykle przydatne do tworzenia atmosfery. Strefa 3 to obszar naturalnego piękna.

Centralną częścią tej historii są Obcy, którzy nazywają strefę 3 swoim domem. W przyszłości ujawnimy więcej o tym odłamie ludzkiej frakcji, ale w międzyczasie mamy kolejny przykład tego, jak system prefabrykacji Hytale generuje obozy i forty oparte na projektach opracowanych przez naszych artystów.

Obozy Outlander są imponujące i najeżone cechami obronnymi, takimi jak wysokie mury i wieże strażnicze. Ale kogo próbują powstrzymać? Będziesz miał szansę odkryć odpowiedź dla siebie podczas odkrywania.

Solidne, kryte strzechą budynki i wspólne ogniska zapewniają odmienne spojrzenie na życie w strefie 3. To nie wszystko jest lodem i niebezpieczeństwem, tu jest wolność!

Kategorie: Gry, Nowości z Hytale

O autorze

Napisz komentarz

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować.